gastlessen plastic soep

Wij geven inspirerende gastlessen over de Plastic Soep. Onze gastlessen zijn te plaatsen in de categorie "Natuur en Milieu-educatie" maar eigenlijk nog veel meer in de categorie "Burgerschap".

Wij doen niet alleen aan bewustwording doen, wij bieden ook een handelingsperspectief. Bij lessen van anderen verlaten de leerlingen vaak depressief de klas. Na onze gastlessen zijn de leerlingen ook doordrongen van de ernst van de Plastic Soep, maar ze zijn ook super gemotiveerd om er iets aan te doen.

Kosten Gastlessen.

Stichting Klean bestaat uitsluitend uit vrijwilligers. Middels het geven van gastlessen kunnen we toch iets verdienen met al het werk dat we doen.

Amsterdam-Noord ziet de onschatbare waarde van onze gastlessen in. Zij bieden deze gastlessen aan de scholen in hun stadsdeel aan.
Wilt u dit in uw gemeente ook? Vraag het uw gemeente!

Kosten van een gastles worden bepaald door de gastlesgever zelf. Als u meerdere gastlessen afneemt wordt de prijs per gastles goedkoper.

Prijzen van gastles zijn vanaf € 100,- afhankelijk van wie de gastles geeft.

Wij hebben gastlesgevers door heel het land zitten, alhoewel het noorden nog een beetje dun gezaaid is. Maar wij richten onze blik graag omhoog :)

Aanbeveling Bloemcampschool.
Aanbeveling Hyperion Lyceum.
Aanbeveling Ignatius
Aanbeveling Amstel Lyceum.
Aanbeveling Universiteit Maastricht, ICIS
Aanbeveling Teun de Vries School.